Ragnaträning 26/8-11

I fredags var det ju hoppträning för Ragna, vilket gick sådär i början då Joey va svin stark och pigg, vilket resulterade i att Ragna va på mig hela tiden.
Sen gick det mycket bättre och när vi hoppade omhoppningsbana i slutet av lektionen satt allt klockrent, superponny!
Han gör verkligen allt man ber honom även om han kommer fel och man vet att han kommer riva, han hoppar. Så fin ponny.
Bästa :)
Har tyvär inga bilder ifrån träningen och eftersom datan inte reagerar när ja stoppar i min iphone i den så vet ja inte riktigt vad jag ska göra just nu ..
Får klura lite på den, ni får nöja er med arkviet
Snart är det terrängtävling kom jag att tänka på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0