Svar till frågesporten!

Flest rätt hade Sara, grattis!
- hur många år har jag haft Joey? - Svar: 4år :)
- hur många år har jag och Joey tävlat tillsammans - Svar: 3år
- Vilket kärleksfullt smeknamn brukar jag kalla Joey? ( Det är många men det jag använder mest, tips. inte nått som andra kallar honom så som köttbulle eller tax .. :p) - Svar: Tjockis och det nyaste Snuffs/Snuffis
- En svår: Förklara hur jag och Joey gör när han ska äta en morot eller ett äpple ;) - Svar: Jag håller i moroten/äpplet och låter honom bita av en tugga och väntar tills han har tuggat klart innan han får fortsätta äta.

Sara hade rätt på: 1,2, och delvis på dom andra två :)

Så kolla på hennes blogg: Ccanter.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0