1 december!

Och ingen snö, skam Sverige!
Norge och Finland får minsann snö men inte vi. Orättvist måste jag säga.
Idag får min ängel vila sen ska han arbeta resten av veckan, idag ska jag hämta ut ett paket hämta upp stallpynt från källaren och köpa nytt pynt. Helst ska jag ta mig till en vanlig affär och köpa saker också, måste göra lite läxor på allt det andra to do:grejerna...
Inte favorit dagen jag hade hellre vart med Joey men har man saker att göra så går inte alltid det, dessutom måste han ju få vila någon dag i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0