2 December 2011

Det har varit en jättehärlig dag faktiskt, vart ute i Arninge och handlat med mamma. Sen hade jag idrott och fick veta att vi inte hade nån matte sweeeet. Så mötte Ellen i skolan och hyrde kamera och drog till stallet där jag fotade när Sofia,Olivia,Ida och Elin red.
Sen pysslade jag med Joeygull och sen red jag på volten med Lovisa, Sara och Petra.
Joey var så himla fräsch! Vi hoppade 1m hinder och tränade lite omhoppningssvängar och det va så himla kul, kände verkligen att jag hade mycke pålle att rida så ska det va!
Han var verkligen med på noterna och så här på har han inte varit på länge, så positiv överasskning.
Sen så är han ju alltid kelig och gosig när man pysslar så klart han fick + poäng idag.
Jag rensde i ryktlådan,skåpet och på boxen idag så det är fint tills julpyntningen på söndag :)
Ida och Storm
Elin och hennes Spirit
Sofia och Martingull
Olivia och Filledutten
Min ängel!

Kommentarer
Postat av: Sara

Han hoppade verkligen superfint! :D

2011-12-03 @ 08:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0