Kom Kom Kom nu snön!

Duktig som jag har varit idag så har jag gjort engelska läxan och bockat av några grejer på min att göra lista.
Har käkat god kinesmat och planerar att springa ner i källaren och hämta upp stallpyntet eller så gör jag det imorgon bitti.. får se vad livet tar mig
Imorgon ska jag inte sova för länge för jag och mamma ska åka ut till Arninge och leta lite julpynt innan skolan, så det blir toppen!
Jag vill att snön ska komma NU! Det blir inte samma julkänsla och det är så nedrans mörkt ute, man ser ju inte vart man sätter fötterna. Får se vad jag hittar på med gulleplutten imorgon funderar på att tömköra faktiskt så vi håller det lite friskt och fräscht i han huvud.
Snart tror jag att jag ska mysa ner mig i min ziperall, i soffan framför Harry Potter med mamma och ljus.
Det är jul mina fina, det är julmys på hög nivå, håller ni inte med?

Kommentarer
Postat av: Isa

Snön får inte komma fören den 17 januari för ponnyn har inga snösluor fören då :P

2011-12-01 @ 22:12:45
URL: http://isabellellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0