Varje början har ett slut

Ja, jag och Sofia har startat en blogg tillsammans. HÄR finns den
Kommer troligen gå över till att blogga allt där, man vet ju aldrig jag kanske bloggar något här och jag tar inte bort bloggen för vi vill ju att den nya bloggen ska hålla men man vet ju aldrig och jag gillar att blogga, så får bli en backup plan!
Men där kommer jag finnas i framtiden, följ med mig och joeygull dit ;)
Ni får en otroligt ocharmig bild på oss ifrån igår hehehhe..
Ann Furbäck stog bakom kameran

Kommentarer
Postat av: isa

Den delen som han har mot luggen, asso det vita luddet, ska ligga över nacken bakom nackstycket,och det röda som är precis framför ska vara under nackstycket. Svårt att förklara men jag ska se om jag har en bild som jag kan lägga ut en bild när prisse har den :)

2011-12-05 @ 09:27:22
URL: http://isabellellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0