Årest första ridlektion

Hade Joey och det gick bra tror jag :D
har inte så mycket att klaga på, han va söt innan han va söt efter och han var rätt sammarbetvillig under lektionen (y) SÅ SKA DET VARA plus poäng till ponnyn!
Iallafall, ridlekis gick helt okej också, det var halt och tråkigt så gick inte att göra så värst mycket och det var ju lite synd. Längtar sjukt mycket till våren och sommaren!

Pick and chooooooooooooose .

Anyway nu ska jag hoppa in i en härlig duscha och bli av med hästlukten ska försöka sova tidigt idag .. får se hur det går hahha :D



Längtar tillbaka till värmen, brunbrända ben och bad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0