Bilderna jag tänkte, men aldrig la upp

Har tänkt lägga upp olika bilder så jäävla många gånger men inte pallat eller glömt, här kommerdom iallafall :D
Bättre sent, än aldrig ;)

Donken med Felicia  Stocksund me Sofia Jessica :p Felica gillar att klä ut sig med halsdukar.. Wilma :)Några exempel på hur dåliga jag och Sofia är i köket :D
Felicia & Mikaela på hemkunskapen HAHAHAHAH Mikaela :D Fellisch Munsboro Joey Hittade en bild i MinHäst, fett lik Joey! Elisa och Charlie :) Glaaaaassssbiiiileeeen <3 Hej gymnasieångest.. MikaelaRebecka och Kevin, Pannkakstävling :d Nån som vill smaka? Hoffen bjuder!Felicia den söta :)) <3 Marina :)Sofia :) <3 Fika på Sandys Again Sofias ROSAAAAAA rum :p Joey den perfekta :) Sötnos :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0