Finally!

Äntligen klar med bildplaneringen, rätt nöjd faktiskt :)
Sitter och försöker komma fram till nått vettigt gällande gymnasium.. vet bara att jag vill gå nått med sam,
snart ska jag krypa ner i myskläder sminka av mig och titta på cougar,
Har inte plockat undan på mitt rum, fy skäms på mig..

Har bestämt mig för outfit imorrn, leggings tjocktröja linne och får väl fråga nån i skolan om den kan göra inbakadfläta i luggen för de kan jag inte göra själv. Marina tkr tydligen jag är fin i det :))


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Sam psykologi på tibble? ;)

2011-02-03 @ 21:17:45
URL: http://isabellellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0