hm..?

Hahaha, måste verkligen bättra mig.. kanske behöver sova mer?
Jag kan inte komma ihåg saker själv, inte vakna själv, inte knyta mina skor själv, och jag har verkligen ingen karriär inom musikbranschen, jag kan inte dansa, inte sjunga och verkligen INTE spela gitarr hahah

Nu sitter jag och mumsar i mig lite äckliga nudlar (:
Klockan 18.00 ska jag o pappa dra på nån infokväll på Djursholms Ridskola, handlar om allsvenskan i år, dom kanske har nått värt o berätta vem vet? vill iallafall att pappa som kör och är lite utav hästskötare ska förstå hur man better(?) sig.

Kommer inte hem förrns typ, 21:00 ..? man får fika iaf hihihi ;$

Felicia och Rebecka va inte i skolan idag för dom e sjukiiisar, så det va faktiskt lite tomt, krya på er tjejer!


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

sv: Hehe (a)

hade du en bra allahjärtans dag igår?? :)

2011-02-15 @ 19:15:14
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0