I would die for you honey

Ska dra till den finaste varelsen på hela denna planet, har sjukt mycket jag måste göra!

•Rida
•Rykta riktigt noga(!)
•Rycka manen
•Klippa bakom öronen
•Klippa svansen
•Smörja sadel,träns och ridstövlar
•Byta schabrak
•Städa skåpet!
•Skriva upp mig på saker,
--------------------------------------
•Städa mitt rum
•Plocka in tvätten i garderoben (fortfarande .. )
•Ta en riktigt lång dusch
•Titta på tv i evigheter
•Sova tills jag inte orkar sova längre, ( lär ju inte hända men ändå )

Ska försöka vara uppe i stallet vid 2 halv 3 och rida med Elisa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0