Kallt? Ja,

Jag fryser som faaaan, vet inte vad ja sk göra, elementet e på på högsta och jag har käkat mat, de enda som finns kvar e typ duscha .. pallar inteeeee

Juste, ja har jobbat några tal i matten hihi de  e abc tal så de räknas med a b c , och så fuckad emin wordskit upp så fick skriva ner engelskan på ett papper. Lyckat (y)

Har inte stoppat in kläderna i garderoben (..)
Om jag ska duscha måste jag vara klar innan 22.00- Cougartown.
Annars gåre nt ;d

Nuuu ska jag förtsätta försöka värma mig, mst komma på nått o ha på mig imorrn också hm .. ska nog ha jeans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0