Måndag- är det helg snart?

Vart i skolan, gjort engelska förhör och so prov. Åt helvete med båda. Så då ve det avklarat, fick reda på att jag har vg i fysik försökte få honom att säga att jag fick vg+ , han tyckte jag va konstig och vägrade :((

Bilden va riktigt kul faktiskt! håller på att gipsa en bok, asså göra en bok av kartong och gips .. :p HAHAHAH
Har precis fått en lektion av mamma i Hur man fixar en fläskfilé.
Stackars mamma, fick stå o glo o säga o visa maaaasssaa gånger ihihihi, iallafall jag bestämde att grisen hette Sven. Woho för Sven,

Har ni någongång hållt i en fläskfilé? hahahah så sjuuuuukt läbbigt, en blandning mellan slemmig fisk och jag vet inte vad de va kul o stå o slänga den framför ögonen på mor min :D

Nu ska jag pluggish spannish, verb imorrn . önska mig lycka till ;)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Och nu ska jag aldrig mer äta fläskfilé

2011-02-14 @ 19:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0