MJMMJ

Försök klura ut rubrikens namnkombination ;) inte så svårt om man tänker efter lite hahaha
Har precis käkat klart min pizza, blev en Calzone (y) mums
Ska ta och hoppa in i duschen och kanske dammsuga lite om jag pallar, det är råttor på golvet igen. USCH
Idag har jag vart i stallet, verkligen en härlig dag. Joey gjorde mig på meeeeeega bra humör :) Han va otroligt gullig och söt! riktigt charmtroll den där lilla bruningen :D

Halvtråkig skoldag.Slöjd,Idrott,Matte,Lunch,So
Jag har börjat virka en lila grytlapp på slöjden och det är faktiskt till min stora förvåning roligt hhihi
idrotten suger för vi dansar och jag är helt efter och inkompetent. På so:n hade vi nån debatt grej och jag va i grupp med Amanda B-S och Kevin HAHAHHA vi sög hårt :p

Nu ska jag som sgt hoppa in i duschen och fräsch till mig lite :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Munsboro Joey Munsboro Martin Joe=MJMMJ? :D

2011-02-04 @ 21:20:18
URL: http://mandalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0