Schwiiiiien Cooooold

Sjukt kall dag, gick helt okej på ridlekis fast de vamånga som frös och hade ont (inklusive jag och sofia)
Ridlektionen gick faktiskt kanon! hade Joey och tränade öka och minska traven, bakdelsvändningar och lite individuellt :) Mina tår va inte allt för kalla! :D

Fett många som fyller år idag, rätt coolt faktiskt samma sak med alla hjärtansdag! Grattis på er :)

Nu ska lilla jag hoppa in i duschen, för jag fryser som faaaaaaaaan och känner mig äcklig, ni får en bild från felicias blogg som jag hittade, det är på oss två ifrån Täby dansen i centrum :)


Kommentarer
Postat av: Nettan

Söta ni är! :-)

2011-02-18 @ 18:10:36
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0