Sista året med er i romme

Härlig dag idag förutom vissa undantag, som att mina och Awas skor blev snodda i Romme. Niclas bärde mig hem, hahahah , Saknar mina lila converse </3 ni va så fina o gosiga

Iallafall insett att ja e Anja persson, nej men ja åkte fan röd :D Väldigt stolt vöer mig själv att ja inte är helt kass i backen längre!

Fått ett nytt smeknamn dock, plogen :(( guess why hahahha
Jag är sjukt trött och mina armar håller inte längre snart, sååå ni får bilder o skit nån annan dag typ imorrn eller nått beror på, mina blev inte så bra ;p

P.s jag blöder i gomen(?) , har pms, är trött och har inga skor
men ja kan åka skidor :D wiiiie
och jag har massa godis kvar för ja åt inte så mycket, o min kära bror och hans älskling gör middag :D
Nu ska jag försöka få liv i mina armar ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0