Söndag

Jag har inte skrivit så bra kan jag erkänna men nu slänger jag in ett inlägg (:

Idag har jag sovit halva dagen och andra halvan har jag varit med min prins Joey ;)
Jag red med Olivia/Martin på gräsrakan och lät honom pulsa i snön det slutade med en lugn galopp. Eller de va tanken Joey hade som vanligt egna planer och ökade lite.. :p

Sen på hemvägen mötte vi Sofia/Grålle och red i skogen med henne, det va über mysigt!
Jag har frusit otroligt mycket om fötterna kan jag ju tala om!
När pappa kom och jag gick ut ser jag att Cream stå och pussar på Ascot, reagerar men fortsätter gå. Sen kommer jag på mig själv att han inte ens står där upp och jooo han hade smitit ur hagen så det var bara till att stoppa in den busen i boxen och åka förbi Maud och berätta. Tror jag störde hennes familje middag :p men hon va glad iallafall :)

Idag skulle jag egentligen pluggat men kass som man är har man glömt bort de, såå jag får panik plugga nu :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0