Sweeeeeet

Har precis kommit hem fårn centrum och shopping,fika och snack med Jessica, det var super mysigt!
Jessica köpte lite nytt smink och sånt och ja fick med mig en ny lila bh hem :)
Nu ska jag ta och käka lite spaghetti och köttfärssås läsa i min tidning och mysa i soffan sen :)
Kanske måste springa ner till centrum och köpa nått till Nationella imorrn! måste ju käka nått.
Cola och något smarrigt i guess, några förslag? hade tänkt typ vindruvor men vet inte nått godis kaske
grejen e den att det får inte låta eller lukta? :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0