Tisdag,

Har varit hemma i 20 minuter nu, små äter lite godis och funderar på att göra klart engelskan.

Idag måste jag:

Göra klart engelskan
Jobba lite matte
Plocka in tvätten i garderben
Titta på Cougar (((:

Idag blire nachos till middag, fett gott!

Vi disskuterade om ifall jag ska få Niklas Iphone4 igår, och enligt honom blir det troligen så, och det är ju inte helt fel :D

Hejdå livet, kommer tillbaka när jag tröttnat hahahah nej men typ,
Nu ska jag iallafall börja med engelskan och kanssske göra kladdkaka eller sockerkaka inte bestämt mig än,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0