Usch, det var ju synd

Jag ställer klockan på 10.00 och försöker verkligen gå upp sen när jag precis ska gå upp ringer telefonen och det är mormor. Gissa vad? hon hann inte köpa plattången idag ;/ Hon ska tävla curling och grejer så det får bli imorrn eller på måndag. Om hon inte åker förbi idag och köper den påvägen hem det skulle ju vara härligt men tror inte att hon gör det :(

Eftersom jag inte hållt vad jag sagt till mig själv(dammsuga och titta på the blindside) så ska jag ta och göra det faktiskt nu har jag massor med tid Sofia sover säkert, så ska nog börja med att bära ut tvätten, käka frukost, dammsuga, titta film :) om inte Sofia ringer under tiden förståss :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0