4 januari 2011

idag har jag haft sovmorgon och degat med mamma, sen skjutsade hon upp mig till joey så red jag med oliva/cropper och felicia/martin. Vi red till issjön och de tog 1 timme och 15 min , det va hur jävla kallt osm helst, hade ingen känsel i tårna när ja kom tillbaka :s

snattade en bild från felicias blogg- http://feliciahojer.blogg.se/

jag och olivia på pollarna

kvällen ser ut så att jag ska käka, ta en låååång dusch och sen ska jag titta på ridsport som börjar 20:55 på eurosport :) yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0