Att frysa är piss

Ingen höjdar morgon om jag får uttrycka mig, jag frös och blev sur, vaknade sent för när pappa väckte mig somnade jag om. Har frusit med jackan på inte så najs

Nu ska jag snart dra ner till centrum och titta på en sen födelsedagspresent till syster och sen dra på middag med henne och mamma :)
Borde göra bildplaneringen men har verkligen ingen lust, knske borde kolla upp engelska glosor men ingen vidare lust med de heller. wonder why -.-'

Gymnasievalet tar kol på mig, har verkligen ingen aning, eller rättare sakt jag kan inte bestämma mig.

Täby enskilda:
media&estet ? sam&sam? sam nått annat? uuuuuuusch
Mörby Gymnasium:
Sam-special idrott ? missade öppet hus (y)
Real gymnasiet Liljeholmen:
Naturbruk inriktning hästhållning?
Täby praktiska gymnasium:
Naturbruk inriktning häst?
Berga:
naturbruk inriktning häst(ridning) ?

Tror det blir någon bred linje så att jag kan byta till en mindre om jag nu vill det,
skulle vilja bli Hippolog eller hästskötare när jag blir stor :)
fast vem vet, jag kanske slutar med hästar under gymnasietiden och hur kul är det då? inte speciellt
aja vi får se,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0