Dagens ridpass

dagens ridpass blev verkligen inte som tänkt, det är ju som ni vet blankis över hela sverige typ. inklusive våran ridbana så den är avstängd så att den inte förstörs egentligen bra men hade vart bra om jag hade fått arbeta honom med ett riktigt rejält dressyrpass. aja erika och isse sket i att rida så jag och joey hakade på Matilda/Tink, Louise/Colgun och Jane/Alfons på en liten barbacka skrittur å höger men de va mysigt :)
Vi pratade om allt möjligt smaskigt :)

Precis duschat och nu ska jag dricka cola, annorlunda va? ;)

random bild som ja hitta, Roslagens rid och körklubb div 2 2010 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0