En shopaholics bekännelser

Shit, jag har köpmani jag vill ha ALLT har hittat ännu mer saker jag vill ha!
ska lätt göra en lista så ni kan få se, I bilder OCH text för jag är så duktig :p
Btw, blogg.se är skit segt och allt går i slowmotion hur fucking drygt som helst.

•Skjortbröst
•Tretorn Advance, svarta (Mamma och Pappa)
•En väst (Mamma och Pappa)
•Achenträns, brunt
•The OC säsong 2,3,4
•Ett specialbeställt ridtäcke i svart/lila med mitt namn på
•Ett ridtäcke med klubbenslogga och mitt namn på
•Brodyr på mitt klubb schabrak (Mamma och Pappa har redan lovat)
•Burberry London
•Malm serie i Ek: Sängbord,Sängstomme och garderob (Mamma och Pappa)
•Madrass,duntäcke och dunkuddar (Mamma och Pappa)
•Glen Gordon schabrak och huva i marin

Sen vill jag självklart ha Joey och längtar tills division 3 :)


Kommentarer
Postat av: Yrsa

Nämen guuud sådan söt häst du har :O



2011-01-10 @ 10:13:18
URL: http://yrsaarbelund.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Tack så mycket :D

2011-01-10 @ 16:15:27
URL: http://cecilianordhlindsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0