Fy på mig

jag vet att jag har uppdaterat dåligt men jag har faktiskt prioriterat verkligheten lite grann min ponny behövde bli enormt ompysslad så jag sket i datorn. Iallafall jag har ryckt manen på honom och borstat honom massor :)
sen har agf ixat mina naglar och fått en julklapp av elisa, i efterskott.. hhhaha :) men jag älskar den
det är en plånbok från Italien och en tub från bikbok :D

I förmiddags körde min kära bror(!) upp mig till stallet och jag fixade lite där, snart ska vi ha " avskedsmiddag" för honom för imorrn åker han till kineslandet. Han och en kompis ska hälsa på två andra kompisar ;p som bor där och pluggar kinesiska. Lite ballt faktiskt,

I helgen hoppas jag få mina tretorn (a)

Jag längtar till våren något otroligt och sommaren, fast ändå inte vill inte sluta i byäng :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0