nån grej jag såg på en annan blogg :)

RYTTAREN
Namn: Cecilia Nordh-Lindsjö

Smeknamn: cicci
Klubb: Täbygalopps ponnyklubb
Född: 16 mars 1995
Längd: 171cm
Hårfärg: brunt
Tävlat som högst, hoppning: lokal LB
Tävlat som högst, dressyr: LB km LC inbjudningstävling
Hopp- eller dressyrryttare: Hoppryttare!


HÄSTEN
Namn:
Munsboro Joey
Smeknamn: massa :p
Född: 2000
Kön: Valack
Ras: Import
Ursprung: Irland
Mankhöjd: 137,7cm
Färg: Brun
Tecken: strumpor och en knasig bläs
Tävlad som högst, hoppning: LB
Tävlad som högst, dressyr: LB


UTRUSTNING RYTTARE
Hjälm: Svart charles owen
Säkerhetsväst: racesafeväst
Stövel/sko: mountain horse, kanske tretorn advance snart :)
Handskar: oj, massor
Skjorta: ingen skjorta riktigt
Kavaj: ingen

Spön: några stycken men använder inte på joey
Sporrar: inte på joey

UTRUSTNING HÄSTEN
Transport: hyr

Sadel: vet inte vad märket heter
Stigbyglar: australienska säkerhetsstigbyglar
Stigläder: ingen aning
Träns: 3 st, olika märken
Bett:
Hjälptyglar: inga

Luvor: massa olika
Schabrak: massa olika där också
Sadelgjordar: venne märket men från hööks skulle jag tro
Benskydd: horze, och några från hööks

Benlindor: haha ingen aning men de e ett par stycken och typ ingta passar hans konstiga ben :p
Ridtäcken: agria,horze,hööks, egen sytt
Täcken: oj, agria, börjes,hööks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0