Nått ni inte visste om mig

jag har inte så stor blogglust, min brorsa åkte till Kina iförmiddags sen när jag kommer hem efter att ha vart med joey i stallet( han skötte sig super) vi longerade :) iaf så säger dom att en självmordsbombare attackareat moskvas flygplats. vart skulle niklas? moskvas flygplats wiee, not.
men han mår bra och det är huvudsaken!

iaf,

Nått ni inte visste:
1. jag blir aggressiv när jag borstar håret, du kan inte ens till tala mig ibland
2. jag gillar inte att bli blöt
3. jag är väldigt "blödig" .. känslomässig
4. jag har lite basillskräck, om någon hostar eller nyser,
5. jag är VÄLDIGT kontrollberoende.
sjukt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0