shopping

Sov hos sofia till idag, vi kollade på 11 avsnitt av how i met your mother och åt så vi nästan spydde :p
Idag drog vi till täby c och shoppade lite grejer, ja köpte 2 tjcoktröjor, 1 par mjukisbyxor , en klänning, hårnålar, trosor och så fick jag en goodie bag med trosor,solglasögon och en basker ;p

Nu ska jag försöka fixa ihop en middag och packa ihop kläder för imorrn ska ja sova hos Sofia igen sen på lördag äre tolktävling :) då jävlar då kör vi :)

längtar tills tävlingssäsongen börjar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0