Svar till Marie om Hööks - Check

Marie om Hööks- Check:
du är alldeles för lång för joey, har ingen sagt något till dej om det!

Och även om du inte vill släppa honom(vilket jag förstår) så so what, livet går vidare, han är ju inte din, så du måste nog släppa honom till någon annan tjej/kille på ridskolan( om jag försår det rätt står han på ridskola!)

Du måste nog göra det snart även fast du inte väger för mycket, vilket du verkligen inte gör som jag ser dej(haha) så ser det inte bra ut om man är för lång, det ser verkligen inte bra ut!

Nu kanske du har fått dej en tankeställare( inte negativt)

Din blogg är jättebra!
IP: 81.236.244.189

sv; för det första vem är du?
och jo folk har sagt att jag är för lång men du vet inte vad för band jag och Joey har så jag tycker inte du ska vara så jävla respektlös att du uttalar dig på det här sättet, du kanske inte fattar att jag blir ledsen? tror du inte jag tänkt tanken? låt mig sköta de här själv istället, han är min tills jag fyller 18.
Det är ingen ridskola, det är en ridskoleverksamhet och jag har känt ägaren i 11 år, Hästen är som min egen så håll fan käften, jag skiter i om jag ser för lång ut, har inte frågat om du ville titta på oss, jag har aldrig älskat en ponny så här mycket och du förstår antagligen inte känslan om du säger so what livet fortsätter.

Tack, jag gör så gott jag kan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0