Tisdag

Kom precis hem från stallet, ska duscha och käka snart.
Jag och Joey red barbacka på ridbanan och han va rätt stel kan jag ju säga, och blev mega trött.
Om jag säger såhär, han orkade inte hålla igång galoppen och vi hade bara travat. Bad för att vara Joey :p

Jag försöker fixa lite i bloggen men de går käpp rätt åt helvete kan jag ju tala om och jag får se när jag lärt mig att lägga upp reklam bilder på sidan :) när jag lärt mig de kan vi byta bilder om ni mailar mig, kommer inlägg senare :)

Nu ska jag äta korvstroganoff med makaroner :p vi hade inge ris

Munsboro Joey och Munsboro Martin Joe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0