Tolktävling och andra idiotiska aktiviteter

Idag gick det faktiskt bra på tolktävlingen för att ha varit grålle vi red. Han är ju inte piggaste hästen om man säger så :p
Men vi kom runt och ramlade inte.. okej grålle stannade i en backe och jag åkte in i snödrivan, sofia fick nått att skratta åt men jag kom upp snabbt och det va hennes fel :(

Sov 3 ½ timme inatt. woho! kollade på OC säsong 2, 2 skivor sen fick de va nog.
Upp och tolktävla rida en gång och tolka en gång va helt slut efter!
Käkade och alla började dra hem men själv va man tvungen att rida Joey också, vilket gick sådär han lyssnade typ inte alls och ville bara tävla med Lovisas häst Charlie( Charming B ) helt sjuuukt va jätte irriterad på honom. Han va svettig så ja spolade honom och lät han torka, vad är det första han gör?
SJÄLVKLART, rullar han sig och det är mega svårt att få bort vetepelletsunderlag när det är söndersmulat och jag hade bråttom, jippie -.-'

Nu ska jag duscha och flytta in DVD:n till mitt rum, ska kolla på antingen Twilight marathon eller OC har inte bestämt mig än :)

stallet imorrn, hoppas Joey håller sig i skinnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0