Tröttis

Idag dog jag på idrotten, va helt slut och mina ben gör redan ont ;/  Min väskpåse gick sönder och jag sörjer fortfarande stackars påsen ..
Iaf nu har jag gjort klart nästan hela labbrapporten som är tills onsdag, ska bara utveckla introduktionen. Nu ska jag börja med religionen och sen ska jag käka och duscha, om jag hinner ska jag kanske städa rummet också, det är kläder överallt och dammigt. USCH,
Vet ni vad jag har bestämt mig för att göra idag? gå och lägga mig halv 11, jag vet kommer aldrig somna men ändå :D man kan försöka och om jag lyckas kanske jag kommer upp imorrn bitti (y)

Nu börjar The big bang theory så nu måste jag glo på det medans jag städar rummet , smart va?

btw dagen mening är helt klart: Jag är smidig som en katt ( ramlar ner för plinten) kändes lite fail ;/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0