Frisering, done

Idag efter att jag och Sofia travat till Kallesvängen och tillbaka på sandvägarna så svampade jag av Joey, det var uppskattat hade egentligen velat spola av honom för han svettas för ingenting(!) och eftersom att vi idag travad på rätt bra och i gassande sol så såg han redan ut som att han va avsvampad hahah. Men iallafall vattnet va slut så kunde bara få tag i lite.
Sen fick han torka medans jag smorde tränset och sen friserade jag benen,hovarna,öronen,hakan,svansen och bakom öronen Nu ser han välvårdad ut!

Ikväll sover Sofia här och just nu är Jossan här med, ska gå till dom snart :) Imorrn ska jag och S upp tidigt och rida innan det blir för varmt, när värmen slår till ska vi troligen bada och steka någontanns (y)



[ här skulle de varit en bild på min fina ponny men Sofia håller på med min mobil ]


Repris från arkivet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0