Here comes the clouds.

Tjenis bloggen!
De va ett tag sen, har inte varit inne så mycket på datorn. Men nu är det ju så jävla dåligt väder och jag har bajs tråkigt.
Fast idag har mamma o jag varit nere i centrum och shoppat lite. Det blev ett par hängselbyxor(shorts) hahah skit coola! Ett randigt linne och en randig magtröja, igår köpte jag en grå hatt också.

Måste ta mig tid till att lägga upp lite roliga bilder, ska bara fota lite först också ;)
Men aa, har haft fullt upp med att fixa i stallet, göra Joey snygg och fixa hans box och utrustning.

Nu blire en snabbresa till Arninge


Kommentarer
Postat av: Isabelle Palmgren

Vad kul:D Är det dina hästar?:) Ja det ska jag ha:)

2011-07-13 @ 14:37:53
URL: http://bellizofzweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0