My bad

Förlåt för att jag är seg som en kossa på att blogga men bloggar typ när pappas laptop e hemma, och de e  en jobbdator så.. hehe men när jag får min Macbook då jävlar! :)

Den senaste veckan har jag ridit igång Joey, imorgon ska jag trava på rätt friskt med honom men ingen galopp än.
På söndag ska jag galoppera nån galopp, sen får jag se när jag får in en vilodag till honom vi fortsätter igång sättningen nästa vecka också för v.32 är det ridläger mån-fre och v.33 så ska vi tävla på lördagen så han måste vara i form tills dess. Han måste vara igång satt ordentligt!

Igår blev han skodd så det är jävligt nirr, jag är helt slut efter stallet vad gör ni på dagarna och hur gör ni för att hålla igång utan att bli utmattad?

Imorgon så ska jag och min älskade Sofia åka moppe till Arninge och köpa ett lager med kakor,saft,godis och aa typ de :p till ridlägret och igångsättnings veckan som kommer ska bli mysigt, sen drar vi till stallet och rider :)

Ha en bra sommar på er fina läsare!



En bild ifrån dagen, är skitful och smutsig men vafan den bjuder jag på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0