It's another day tomorrow

Första sommarlovs inlägget,
den här veckan har varit shoppig.. har shoppat nästan varannan dag måndag,onsdag,fredag och söndag
hunnit göra av med 3 000:-!! visste inte ens att jag hade så mycket pengar ..
Men det känns ändå bra för jag har inte köpt någonting onödigt alls, bara saker jag behöver.
Jag har också kommit fram till att jag har bara shoppat när det har regnat ute haha bra timeing ;)

Idag har dagen spenderats i Täby centrum med älskade Sofia, jag fick med mig en bikini,ett linne och en bandeau bh hem. Sofia köpte en jättesöt brun väska.
Efter att ha yrat runt i centrum hela dagen så gick vi hem till mig och tittade på Dear John, sjukt sorlig film men helt klart superbra!

Imorgon så ska jag först till tandläkaren och laga en tand.. den som jag avbröt sist för att det gjorde för ont och för att jag inte vågade ta bedövning. Imorgon ska jag få salva, är lite nervös men jag hoppas att det går fort och är smärtfritt/obehagligtfritt. Efter tandläkarbesöket så ska jag vidare till stallet för att jobba på ridlägret den här veckan, det kommer vara lite jobbigt att inte vara med på presentationen på morgonen .. menmen det löser sig alltid! Eller hur?


Kommentarer
Postat av: Nicholai von Benzon Hollesen

Hej Babe!

Grattis, du har vunnit en tävling i min blogg.

Kontakta mig på min mail och döp mailet till "Gästbloggning, jag vann!"

KRAM Nicke

2011-06-22 @ 23:30:11
URL: http://nicholaihollesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0