Ogilla starkt

Jag har räknat ut att Joey går nästan varje dag, ibland flera gånger om dagen( 2ggr)
vilket inte riktigt faller mig i smaken om jag ska vara ärlig.
Nu bestämmer ju inte jag till 100%, men jag bestämmer över 3 dagar i veckan.
Tisdag, Fredag, Söndag
och på loven och alla lediga dagar ;)
Så här ser/såg Joeys vecka ut

Måndag- Ridlektion
Tisdag- Vila
Onsdag- Hoppning x2
Torsdag(idag)- Idag får han vila!
Fredag- Mys tur i skogen
Lördag- Vila? Inte riktigt bestämt mig
Söndag- Gå en tur i skogen/sandslingan( jag går antagligen brevid )
Måndag- Granby cup, LC,LB

Med den här dunderkuren hoppas jag få tillbaka min energifulla ponny igen, det har inte varit kul att se honom trött.

Det är roligare när han är lite taggad och har energi också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0