Planer för den heligadagen

Imorgon ska vi ju fira och älska våran blå gula nation
HAHAHHA
orkar knappt med mig själv ibland, låter som en gammal jävla kärring som har Sverige flaggor i hela huset.

Nej, nu till det "viktiga" imorrn är mina planer att tävla, ska vara i stallet 8.15, ska rida iväg 9.15 med Elisa/Charlie,Sara F/Bally, Mimmi/Diesel :)
Sen går vi väl banan när vi kommer fram, jag lär väl få vänta ett tag sen ska nog jag och Elisen Fisen rida fram tillsammans hoppas jag för så är mina planer hahah :D

Om en kvart är det BigBrother final, skit taggad fast det kommer kännas tomt att inte titta på bb klockan 22 på vardagarna ..
jag hoppas iallafall att Martin vinner ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0