When love takes over - Nicholai von Benzon Hollesen

En av mina yngre ridförebilder heter Nicholai, han rider så snyggt och stilrent, har kontroll men ändå fart. Jag upptäckte Nicholai när han var med i ponnyakuten 2010 och fick hjälp med sin ponny Bilbo som var lite tittig runt omkring tävlingsbanorna. Det jag fastnade för var att han verkligen vågar stå för att han älskar sin ponny så otroligt mycket, och det ser man verkligen! Inte många killar som skulle vågat det, men Nicholai är stark.
Jag skulle jättegärna åka på ridläger hemma hos honom, det skulle vara otroligt ballt!
Vi får se vad som händer nästa sommar ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: tack själv! :D



har du bloglovin ?=)

2011-06-13 @ 15:13:50
URL: http://skiitbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0