16 and pregnant ?

Haha misstolka inte rubriken, jag e inte gravid hhaha
Vi fick reda på att vi ska ha plojfoto på fredag.. gulligt att man får veta i tid -.-'
Vi har bestämt oss för att ha temat: 16 and pregnant, alla tjejer e me barn med en kille i klassen typ haha,
sen har man ett tema om vilket slags par man e, tex, nygifta, emos, alkisar, nördar osv. Vi lottade par och teman.

Jag och Jonas ska va ett par , och först drog jag temat "Semester" men .. aa, vi bytte till fjortisar HAH :D
Fett skojjsigt, e fett taggad hahaha,

Nu sitter jag och tragglar spanska, sammanfattning av Argentina haha :(

Fick ett samtal nyss från Sjöhagen wear om att mitt schabrak inte går att brodera, för mkt stöv och hästhår inuti schabraket så de va ju synd :/
Mamma gav förslag på att köpa ett nytt och brodera och då kan ja köpa en storlek större också för Cob schabraket jag har nu har krympt i tvätten. Vi får se :)

Nu ska jag göra om mina naglar och plugga vidare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0