30 Mars 2011

GRATTIS JESSICA 16 ÅR!!!! Hoppas du har haft en riktig toppendag! :D
Älskar dig

copyright by Ann Furbäck

Idag har de varit en vanlig skoldag, inge speciellt typ.
Det gick jättebra på ridlektionen idag, Joey va MEGA taggad!
Han har aldrig varit riktigt sådär förut, han studsar, steppar och gör små hopp för att jag ska släppa honom haha synd att ja inte gjorde de då :((

Nej men de va ju galopp och hinder inblandat så varför ska man fjolla runt med skänkelvikningar? hahah han är så förbannat jävla söt!
Det gick bra och jag hade sjukt kul! :)
Nu är jag skit trött och så otaggad på morgon dagen så de finns inte.
Jag ska vara i bildsalen hela förmiddagen( typ 3 timmar) och göra spanska prov.
De är till forskning så de betygsätts inte(braaaa) men hur drygt e de inte o sitta där liksom?
Aja vi får fika efter :p
Sen är de idrott.........
hatar idrott. hemskt, jobbigt, drygt.

Nu ska jag titta på BigBrother, dricka cola, föna håret och SOOOOOOOOOOOOVA

Puss på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0