6 mars 2011

Idag har de varit en knasig dag, jag har sovit och blev väckt av mamma som springer runt och skriker att de e "Vasaloppsfrukost" ? wtf, de va nått nytt, men iallafall jag masade mig upp och käkade frukost med mamma o pappa framför tvn. Niklas och Denise kom aldrig upp hahah :p

Sen satt jag vid datorn tills typ 14:30 .. kom upp till stallet vi 15:00
Tog in Joey och fixade, sen red jag ut med Corinne/Terry och Petra/Simson
Vi skrittade åt höger och snackade massor :) riktigt mysigt fast jag glömde byta skor så red med mina converse .. svinkallt kan jag tala om!

Imorgon börjar lektionerna igen, fast jag ska smita upp och rida Joey en sväng på dagen eftersom att jag har studiedag ( hur awesome e inte de? )
Lär ju antagligen vara där själv så vet inte riktigt vart jag ska rida än :) ut blir de iallafall för ridbanan ska han slippa så mycket som möjligt.

Jag har hittat ett Iphone skal jag ska köpa från teknikmagasinet, gissa vilken färg? ;)
haha Lila :p

Nu ska jag ta och kika lite på ponnyakuten och sen ska jag käka middag, de blir kyckling ris och currysås (:

(Bild från i fredags, red på volten med Moa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0