Fräscht och mysigt

Nu är jag klar med städning och bäddning, trodde aldrig att det skulle ta slut!
Nu ska jag äta och sen duscha, känner mig rätt äckligt och skulle hemskt gärna ha duschat innan menmen, man får inte alltid som man vill

Vi ska ju käka tacos idag och det var ju jag som ville så, får nöja mig med det ;)

Har tränat lite spanska också så, ¡Hasta luego!

Jag längtar så otroligt mycket efter att kunna sitta där framför honom i gräset och känna solen värma i ryggen .. aaaah ge mig sommar!

Kommentarer
Postat av: Linnea op de Weegh

JA hon är gullig men framförallt mysig :) hon är korsning mellan Norrbotten spets och Finsk lapphund(och de FL hon mest liknar :),

Hästen har verkligen häftig tekning :)

2011-03-07 @ 20:55:41
URL: http://polze.blogg.se/
Postat av: Matilda

Åh så söt häst!

2011-03-09 @ 12:50:19
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0