FridayNight

Här sitter jag och är nyduschad,mätt och frääääsch :D
Har precis varit nere på donken med Sofia och tjockat mig, det va gott :$ länge sen jag åt QP!
Just nu är Sofia i duschen, och jag väntar på att mitt fina(..) hår ska torka

Det gick bra att rida idag, red med Mimmi/Diesel och Sofia/Grållis, vi red till vänster för omväxlingsskull .. hahah :D
Det va lite halt på vissa ställen med de gick bra ändå, det va ju sand på dom andra ställena så :D
Sofia va på lite deppmode, hon va hungrig och hade ont i magen, så hon va lite tråkig när hon inte va glad.

Hahahah jag fick nån kommentar om ifall jag va fattig, och mja just nu är jag rätt fattig faktiskt :D

Hm.. vad har jag mer för kul att berätta ..
Kommer inte på nått kul just nu faktiskt, jag ska ladda upp marinas video snart :p
pussipussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0