Glömde .. :$

Jag glömde faktiskt att blogga!
Hahha känns skumt..
Iaf, har inte gjort så mycket, duschat, målat naglarna varit med pappa typ, o sen me mamma lite när hon kom hem :)
Skulle städat rummet och läst i boken vi fått i svenskan ..
Det blev INTE så, baaad

Iaf, jag fick en present utav Sara och Linis idag :dd
Jag ska få ha 30min dressyrträning för Sara Rubin den 1 april, de är först och främst för dom som ska tävla i dressyr allsvenskan men jag smiter in ändå :D

Det gick bra o rida idag, Joey va fin, pigg men lyssnade bra, red med Sara/Bally, Mimmi/Diesel :)

Nu mst ja sova, e mega tröttis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0