Here we go again

Ska ta fram svenskan och börja läsa så att jag kan skriva svar till frågorna, tror ja ska lyssna lite på michael jackson först så att jag blir på bättre humör!

Imorrn äre dressyrträning på granby klockan 17.00 för mig och Joey :)
Ska börja planera tävlingar när jag läst lite, sen blire pizza ikväll :D

Ska nog fixa håret också .. de har varit som en kyckling idag :( åt ALLA håll och kanter kissa nästan på mig av garv när ja såg mig själv i spegeln HHHAHAHA :(
Juste jag måste ta bort nagellacket, klippa naglarna eftersom jag bröt några igår .. och måla om dom.

Fick 2 presenter från Felicia ifrån Gran Canaria! :D

Munk formade "fingers" :D Munk mobilsmycke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0