Home Sweet Home

Äntligen hemma, had elektion idag, Joey va super fin fast han va liiiite tung i kroppen.
Vi skulle träningshoppa studds och bommar och grejer och räkna steg gjorde vi också, han va pigg i huvudet och ville tagga till men han va nog lite för tung i kroppen han slog i flera gånger och fick kämpa, de va ju ett tag sen han hoppade (: iaf på den där träningsnivån, sockerbitar räknas inte :p

Nu mina kära så ska jag hoppa in i duschen så att jag hinner sova lite innan jag ska upp igen ;) vill helst va utvilad men de lär ju aldrig hända :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0