I see skies of blue and clouds of white

Home, idag har det vart en kall men mysig dag!
Vi åkte till medeltidsmuseet med båda klasserna, fast vi blev uppdelade där.
Först så gick vi runt på visning och lyssnade på guiden Viktor haha.
Jag och Felicia va ytterst busiga och smet iväg på olika ställen och utforskade de vi inte fick se, tur va de för de va väldigt kul :p
Jag tror att vi var där i typ 4:an fast nu hade dom gjort om lite.

Sen gick vi på stadsvandring och de sög verkligen, kallt och tråkigt och ingen verkade ens bry sig så, mja de va lite misslyckat om jag får säga de själv.

Sen drog jag, Marina och Felicia och käkade på donken på Sergelgatan, det va så sjukt gott för vi va mega hungriga!
Sen va Felicia tvungen att dra hem, men jag och Marina kollade runt i affärer fast de blev tråkigt för ingen av oss hade pengar eller nått speciellt att köpa så vi drog hem, och satt och snackade utanför min port som vi alltid gör när vi vart tillsammans. Det va jättemysigt!
Jag har så fina vänner, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0