I wish so much that I start to pretend, but every dream has an end

Jag är bajströttttt!
Har precis kommit hem ifrån skolan, tråkigt som vanligt .. :/
Det är faktiskt kallt ute nu och de e inte så kul de heller, åt positivt va att vi inte hade glosförhör på engelkan idag!
Fast Frida(läraren) va sur på oss ändå hha ..
Sista lekionen va idrott och vi spelade vollyboll. HAHAHAHHA jag och Olivia e prooooffs, hahaha .. not :d
Felicia och Stefan fick igång ett spel så skulle jag eller Olivia nudda bollen så sprack allt hahahahha

Marina och ja fick ställa in tjejmiddagrejen imorrn för att de a typ 1som kunde hhah :( fett surt .. vi kommer kanske flytta den till nån annan dag men vi får se
På lördag ska jag fira med först släkten och sen med mina underbara tjejer från stallet :)

Men nu ska jag plugga so för vi har ett litet prov på klimat imorrn, sen ska jag nog äta lite fika :dd hihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0