Jag ser det snöa.

Jag slänger en snabb blick ut genom fönstret och ser att de snöar?! USCH NEJ NEJ NEJ!!!
Jag får panik fan!

Felicia åker till Grancanaria imorrn .. blev jätteledsen när vi skulle säga hejdå för en halvtimme sen i skolan .. älskar henne så mycket :(<33

Idag hade vi simning och soprov, de gick bra :)
Nu måste jag äta nått innan jag drar till stallet, usch får panik det snöar stora flingor nu!
Hoppas jag hinner rida iväg innan de lägger sig på marken, vill kunna rida för en gångs skull!
Fast de lär ju va för hårt ändå .. :/

Idag fick jag en present utav Mikaela, Fredrika och Felicia eftersom att jag fyllde år i onsdags :)
Jag fick ett lila nagellack, nagelpyssel sånt där me stenar och fint :D
Så fick jag två härliga ansiktsmasker och en jättefin ettiket på paketet! blev superglad! Tack tjejer! :D
Exakt vad jag önskade mig också :))
Jag va tvungen att pröva nagellacks grejerna direkt! Så jag fick pyssla med dom i kiosken på lunch rasten, fick hjälp av Marina och Felicia att sätta på stenarna :) De blev ljusarosa små stenar,
Juste såg i nya RIDA tidningen att vår bild vi vann stockholm horse show biljetter med är i :)
Fast dom har gjort lite tryckfel med namngrejerna, står under fel bild fast jag har ringat in oss och vår text :)
Sen har dom stavat mitt namn fel .. jag heter inte Cecilia Nord-Linsjö hahah :p



Kommentarer
Postat av: Felicia

GUMMAN, jag älskar dig jättemycket! Du får ha det jättebra här hemma! Vad roligt att det blev så glad över presenterna :)))



puss på dig <3

2011-03-18 @ 18:14:11
URL: http://feliciahojer.blogg.se/
Postat av: Isabelle :)

coola hästar vi har cicci, suuuuperglada xD

2011-03-18 @ 21:46:50
URL: http://isabellellinor.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh vad finigt :D

2011-03-19 @ 12:55:40
URL: http://marinamicic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0